söndag 24 april 2011

Konsten att störa ett film-tittande.

Hejsan!

Eftersom vi (jag och Elli för er ouppmärksamma människor bara skummat igenom våra briljanta två inlägg, som inte förklarar det minsta om vilka vi är, vad vi gör, och vad vi ska skriva om. Förutom det första inlägget som är ganska väldigt så mycket oss i ett nötskal) nu skapat en, vi-har-en-tendens-att-råka-driva-folk-ut-från-rum-när-vi-öppnar-våra-munnar-och-hänger-oss-åt-alldeles-för-snabba-det-här-har-ingenting-med-någonting-att-göra-samtal-utan-andningspauser-blogg, så tänkte vi som så, att det är lika bra att låta folk komma till oss istället. 
     I alla fall. Jag har nu filosoferat över Ellis storartade födelsedag i minst fem minuter och kommit fram till två saker. Ett, kebab är supergott. Två, placerar man fler än tre tjejer i samma rum så kommer samtalen att urarta och de kommer slutligen att handla om killar, kläder och sex..som så sig bör. 
  En annan sak. Det var inte jag som pratade genom filmen igår, och det var verkligen inte jag som utropade (i mina tankar oerhört kloka) frågor i tid och otid, och det var definitivt inte jag som åt upp chipsen.. 

Bye bye!
Emma 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar