måndag 25 april 2011

Inlägget som inte handlar om Emma.

God förmiddag!

Först om främst, fantastisk snabbresume av filmen Elli. Hänförd blev jag..oerhört hänförd.. Jag gillade den också, (även om en och annan vampyr sannerligen hade gett historien en oanad tvist. Jag menar tänk er, här studsar Rödluvan fram i godan ro och så BANG omringad av fem vampyrer. (För att Rödluvan har det inte tillräckligt jobbigt menar jag))
     Nu till saken, tanken var väl att detta inlägg skulle handla om mig. Lite lagom härligt narcisstiskt. Men av två anledningar så blir det inte så. Dels för att det är superfint väder ute, och då mina vänner, bör man lägga sin inre nörd åt sidan och utsätta sin spöklika hud för solen. Och dels för att min kära pojkvän behöver åka till Biltema (som tydligen är ett helt underbart ställe..vilket jag inte håller med om. Han har uppenbarligen inte hört talas om Ullared), och då leker man snäll flickvän och följer med honom. Jag tänker att jag kanske kan få en glass om jag ser tillräckligt söt och uttråkad ut.

Peace out!
Emma

 PS. Och ja du har alldeles rätt Elli. Henry har då verkligen vissa gemensamma drag med 'Klockmannen' (Oerhört internt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar