torsdag 28 april 2011

Dagens lycka


Hej hej!
Jag är så makalöst lycklig idag. Beror det på att jag har ätit lite för mycket smörgåstårta så att min mage ser en aning gravid ut, kanske. Kan det vara för att jag klämde i mig två och en halv bitar gudomlig tårta, förmodligen. Hur som helst är jag glad som attan. Det faktum att jag haft huvudvärk mestadels av dagen är bara en smärre petitess, och definitivt inget som suddar bort mitt leende.
    Dessutom låg mina gratisprover från O.B i brevlådan idag. Mer tamponger åt folket! Förutom det, så har det varit en underbar lite enformig dag. Inget storartat att berätta. Jag bröt en nagel på jobbet… jag muttrade lite, men sedan spelades det en upptempo låt på radion med en synnerligen bra schvung och jag sjöng (oerhört fult, men jäklar vad jag försökte) och var glad igen.
    Nu ska jag ta mig en kexchoklad BARA för att jag planerar att inviga bikinin imorgon.

Kram på er!
 Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar