onsdag 27 april 2011

För ovanlighetens skull

Hej!

Just nu sitter jag i högklackat och sjunger högt i soffan.  En ganska ovanlig kombination. Jag har högklackat på mig för att jag tänkte att NU är det dags att gå in mina pumps. Jag har haft dem i två år, kanske till och med längre… I vilket fall som helst är de det mest stilfulla par skor jag äger. Jag älskar dem. Och jag hatar dem. De är lite för höga, och med lite för smal klack, för att jag ska kunna gå i dem bekvämt. Och de är gjorda av hårt, lackat, läder, som inte har mjuknat under åren och alltså ger mig skoskav från helvetet. Jag har ärr på fötterna efter dessa skor. Men jag ser fantastiskt bra ut i dem. Och de är så sjukt snygga! (Det är väll tur att man är tjej) Så nu har jag dem på mig. Maximalt med störning till grannarna på våningen under.

Att jag sjunger är lite vanligare. Jag älskar att sjunga, tyst och högt. Enda problemet är att det inte låter så där fantastiskt som jag skulle vilja. I mitt huvud är det underbart! Gud vilken sångröst JAG har! Idol nästa. Men jag har hört inspelningar på mig själv när jag sjunger, och jag blir alltid lika besviken. För att inte tala om Förvånad! Sorgligt. Min rumskompis är på hemväg så jag tänkte att jag ska klämma ur mig lite höga toner innan hon dyker upp. Så Maximal störning till grannarna på övervåningen. Jag är en högljudd flicka.

Jag är även under eftermiddagen försökt installera om mitt Sims 3, och det går sådär. Håller nu på med en program uppdatering som har varit igång en och en halv timma. Yay. (Intresseklubben har SPRÄNGTS av överbelastning)
 
Det ÄR onsdag idag, inte tisdag. Nu får jag skärpa mig.

Kram!
Elli

P.s Installeringen misslyckades! Vadå inte kompatibel? Vadå uppdatera? Jag har den senaste frickin updateringen som finns!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar