onsdag 4 maj 2011

Kort hej!

Hej!

Det har varit något dålig uppdatering de senaste dagarna. Jag ber om ursäkt, och jag är säker på att Emma håller med mig när jag säger att vi ska bättra oss.
För min del har mina tankar varit på vårutställningen i skolan. Vilka bilder? Vilka Priser? Vad ska jag ha på mg? Etc. Jag ska inte tråka ut er med detaljer, men ni förstår att min hjärna har varit långt borta. Samtidigt har jag varit lite melankolisk över att terminen snart är slut! Jag kan inte förstå att vårterminen är över redan! Tiden går fort och allt det där!

Nä, jag tänkte bara göra ett kort litet inlägg innan jag går och lägger mig!

Jag och Emma ska vara funktionärer på Peace & Love i sommar! Det är vad denna kvällen handlat om mest :)

Kram på er!
Elli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar